Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Статті
Всього матеріалів в каталозі: 26 Показано матеріалів: 21-26
Інтеграція дітей з
особливими освітніми потребами у загальноосвітньому просторі є реальністю
нашого часу. Усвідомлення переваг і ризиків – головна умова успіху в цій
непростій справі, яка потребує відмови
від деяких стереотипів та оволодіння новими формами роботи. І це стосується
всіх учасників педагогічного процесу. |
У педагогічному словнику адаптація
до школи пояснюється як
пристосування дитини до умов і вимог школи, які для неї є новими порівняно з
умовами дитячого навчального закладу і сім’ї в дошкільному дитинстві. Адаптація
відбувається не відразу, на пристосування
потрібні тижні, а інколи навіть місяці. Тільки через 5-6 тижнів підвищується працездатність
малят, спадає напруженість і тривожність. Звичайно, для
першокласників, які відвідували дошкільні навчальні заклади, процес адаптації триває легше і швидше, ніж для домашніх
дітей. |
Інструкція затверджена наказом МОН України №496 від 03.06.2008
|
|
|
| | |