Предмет «Художня культура»
введений з метою формування в учнів світогляднихорієнтацій, художніх компетентностей,
культури почуттів, виховання потреби у творчій самореалізації та духовному
самовдосконаленні у процесі опанування цінностямиукраїнської та зарубіжної культури.
Велику допомогу у досягненні мети
надають інформаційно-комунікаційні технології. Саме цій проблемі був
присвячений районний семінар, який відбувся 07.02.2012 року на базі Чутівської ЗОШ
І-ІІІ ст.
За допомогою комп’ютерної
презентаціївчителька художньої культури
Власенко О.І. науково обґрунтувала необхідність використанняінформаційно-комунікаційних технологій на
уроках та позакласній роботі, продемонструвала переваги таких уроків, рекомендувала
різні комп’ютерні програми, педагогічні програмні засоби. Особливу увагу
звернула на використання Педагогічних кейсів з художньої культури для 9, 10, 11
класів (Рівне: ПП «Контур-плюс»), які містять методичні та дидактичні матеріали
до уроків: програму, календарно-тематичне планування уроків, критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів, методичні рекомендації та інструментарій
уроків, мультимедійні засоби навчання: (по 3 компакт-диски до кожної частини з
конспектами авторських уроків, лекціями, візуальним рядом, DVD- відео, аудіо-CD, тестовими завданнями).
Застосуваннятеоретичних знань у практичній діяльності
учасникисемінарумали змогу побачити на відвіданому уроці
художньої культури в 11 класі на тему: «Образотворче мистецтво Італії: епоха
титанів». Учитель Власенко О.І. ефективно використала на уроці інтерактивну
дошку, мультимедійний проектор, завдання для самостійного пошукового
дослідження з метою створення презентацій та проектів, мережу Інтернет,
відеофрагменти, тестову перевірку знань учнів на комп’ютері.
Під час проведення майстер-класу
методист Полтавського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти
ім. М.В.ОстроградськогоХалецька Л.Л.,
яка була присутня на семінарі, використала комп’ютерну презентацію та
продемонструвала, за допомогою яких сучасних педагогічнихінформаційно-комунікаційних технологій та
методичних підходів можнавиконати
завдання, які стоять перед вчителями, які викладають навчальний предмет
«Художня культура».