Проблема низької успішності
молодших школярів залишається чи ненайгострішоюу сучасній школі.
Саме цій проблемібув присвячений
спільнийсемінар учителів початкових
класів та працівників психологічної служби, який проводився на базірайонного методичного кабінету 25 жовтня 2012
року.
На семінарі були присутнівчителі 18 шкіл району. Присутні досліджували
причини, які зумовлюють відставання та неуспішність; визначали типові труднощі
учнів; виробляли правила роботи з школярамиз початковим рівнем навчальних досягнень по ліквідації прогалин.
Методист районного методкабінету Юрченко Л.Г. розробила та роздала присутнім
методичні рекомендації «Методи ліквідації прогалин у знаннях, уміннях і навичках
учнів»; продемонструвала методичний бюлетень «Як запобігти низькій успішності
учнів»; дала конкретні поради; прорекламувалафахові періодичні видання. Завідуючапсихолого-медико-педагогічною комісієюТкачук В.В.у своєму виступі
зупинилася на роботіз агресивними,
гіперактивними дітьми, дітьми з особливими потребами, розповіла про інклюзивне
навчання. ПсихологЧутівської ЗОШ І-ІІІ
ст. Гордієнко Н.В. розкрила особливості інтерактивних форм роботи з учнями,
учителями, батьками; зокрема розкрила теорію використання нової, але вже
популярної тренінгової форми роботи.
Методист районного методичного кабінету Шаповаленко Ю.О. акцентувала увагу вчителів
на створенні належної психологічної атмосфери на уроці та провела відповідний
тренінг, залучивши до активної роботи на всіх його етапахкожного учасника семінару. Всі присутні
отримали набір методичних матеріалів по розглянутих питаннях. Методист Юрченко
Л.Г.підвела підсумки семінарута подякувала всім за активну роботу.