4 грудня 2012 року відбувсярайонний мистецький
конкурс «Джерело надії» в якому брали участь діти з особливими освітніми
потребами Чутівського району.
Дітей привітно
зустрічали двоє веселих мишенят та пригощали солодощами. Від студії спортивного
бального танцю «Гран-прі» та зразкового ансамблю танцю «Капітошка» отримали подарунок у вигляді танцю, пограли в
ігри.
Діти представляли на конкур свої поезії, художні вироби
(малюнки,картини, вироби з дерева,
аплікації та інше).
Всі учасники конкурсувідзначені грамотами та подарунками:
Андрушко Олена ,учениця Чутівської ЗОШ І – ІІІ ступенів за Імісце
у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело
надії” в номінації «Художнє читання».
Вертій Владислава, учениця Вільхуватської ЗОШ І – ІІ
ступенівза ІІІ
у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії”в номінації «Образотворче мистецтво»;
Гарус Яніна, учениця Артемівської ЗОШ І – ІІІ
ступенівза І місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі "Джерело надії” в номінації «Вокальне мистецтво»;
Годзь Олена, учениця Филенківської ЗОШ І-ІІІ ст. за ІІІ місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії” в номінації
«Образотворче мистецтво» ;за
ІІ місце
в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво»;
Козлов Дмитро, учень
Кочубеївської ЗОШ І – ІІІ ступенів за ІІІ
місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі "Джерело
надії” в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво»;
Колодяжний Ігор, учень Чапаєвської
ЗОШ І – ІІІ ступенів за І місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії” в номінації
«Образотворче мистецтво»;
Перепелиця Максим учень
Артемівської ЗОШ І – ІІІ ступенів за І місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії” в номінації
«Декоративно-прикладне мистецтво»;
Іщенко Богдан, учень
Артемівської ЗОШ І – ІІІ ступенів заІ місце у районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії” в номінації
«Художнє читання»;
Шнипорков Михайло, учень Вільхуватської ЗОШ І – ІІ
ступенівза ІІ місце у
районному літературно-мистецькомуконкурсі"Джерело надії”в номінації «Декоративно-прикладне мистецтво».