Особливості
проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх навчальних
закладах 2011- 2012 н.р.
1.При підготовці до державної підсумкової
атестації користуватися наступними документами:
•наказом Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту від 27.01.12 № 1/9- 61 „Про порядок закінчення навчального
року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх
навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році”;
•наказом Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України від 14 лютого 2012 року № 1/9-111 „Про внесення змін
до листа МОНмолодьспорту від 27.01.12 №1/9-61 „Порядок закінчення навчального
року та проведення державної підсумкової атестації у загальноосвітніх
навчальних закладах в 2011/2012 навчальному році”;
•наказом Головного управління освіти і
науки Полтавської обласної державної адміністрації від 07.03.2012 №119 „Про
порядок закінчення навчального року та проведення державної підсумкової
атестації в загальноосвітніх навчальних закладах області в 2011/2012
навчальному році”.
2. Провести
державну підсумкову атестацію з математики:
-17 травня 2012
року для учнів 9-х класів (інтегрована письмова робота з алгебри та геометрії
за завданнями, визначеними Головним управлінням освіти і науки
облдержадміністрації) за навчальним посібником «Збірник завдань для державної
підсумкової атестації з математики. 9 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І.,
Комаренко О.В. – К.: Центр навчально-методичної літератури, 2012).
Учні
загальноосвітніх класів виконують завдання першої (12 завдань), другої (4
завдання) та третьої (3 завдання) частин атестаційної роботи. Учні класів з
поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та
четвертої (2 завдання) частин атестаційної роботи.
Варіанти завдань
першої та другої частин атестаційної роботи добирають вчителі математики
загальноосвітніх навчальних закладів, третьої та четвертої частин — Головне
управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації за
вказаним посібником.
7 травня 2012
року для учнів 11-х класів (обов’язково для учнів (вихованців), які навчалися в
класах універсального профілю) або профільного предмета (для учнів
(вихованців), які навчалися в класах (групах) з профільним навчанням) – за
навчальним посібником «Збірник завдань для державної підсумкової атестації з
математики. 11 клас» (авт. Істер О.С., Глобін О.І., Панкратова І.Є. – К.: Центр
навчально-методичної літератури, 2012);
10 травня 2012
року – предмета з інваріантної складової навчального плану за вибором учнів
(вихованців).
Учні, що
вивчають предмет на рівні стандарту виконують завдання першої (12 завдань),
другої (4 завдання) та два завдання третьої частини (перше обов'язково, та одне
із завдань 3.2 та 3.3 на вибір) атестаційної роботи.
На академічному
рівні виконуються завдання першої (12 завдань), другої (4 завдання) та третьої
(3 завдання) частини атестаційної роботи.
Учні профільних
класів виконують усі завдання першої, другої та третьої частин атестаційної
роботи, а також два завдання з четвертої частини – одне з двох завдань з
алгебри та початків аналізу та одне з геометрії за власним вибором.
Учні класів з
поглибленим вивченням математики виконують завдання першої, другої, третьої та
четвертої (4 завдання) частин атестаційної роботи. Одне із завдань зі
стереометрії слід виконати з повним поясненням, а інше лише з зазначенням
основних логічних кроків.
Варіанти завдань
першої та другої частин атестаційної роботи добирають вчителі математики
загальноосвітніх навчальних закладів, третьої та четвертої частин — Головне
управління освіти і науки Полтавської обласної державної адміністрації за
вказаним посібником.
Початок роботи о
9.00 год.
3.Подати до РМК інформацію про результати
проведення ДПА до 05.06.2012 р. за таблицею: