П`ятниця, 18.08.2017, 14:32
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Меню сайту
Категорії розділу
Останні [137]
Інформація про останні події апарату відділу освіти
Службова інформація [16]
Архів [75]
ЗНО [1]
Новини про Зовнішнє Незалежне Оцінювання якості освіти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Серпень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Різне
МЕТА - Украина. Рейтинг сайтов
o
Кочубеївська загальноосвітня школа 
І-ІІІ ступенів

Заснована у 1802 році 


У школі 11 класів
Учнів 105
Учителів 18:
вищої категорії     6
І категорії              5
ІІ категорії             6
спеціалістів           1
керівник гуртка      1


o


o
Проблема над якою працює школа
Активізація розумової діяльності шляхом впровадження інтерактивних форм і методів у навчально-виховний процес.




o
Запровадження особистісно-орієнтованого навчання

У школі, першій у районі, було запроваджено диференційований підхід до навчання, 1992рік

Семінари, педагогічні ради, відкриті уроки, обговорення і впровадження досвіду роботи вчителів школи та району.
o

o
Результати навчально-виховного процесу
oАналіз вступу випускників до вищих навчальних закладів виконується щорічно. Понад 72% випускників вступають до вищих навчальних закладів.


o
Участь у всеукраїнських конкурсах


Всеукраїнський конкурс "Нові імена України”

Обласний конкурс  знавців української мови ім. П.Яцика 

Міжнародний конкурс  молодіжних проектів Математичний конкурс "Кенгуру”


o
Використання сучасних технологій навчання з метою розвитку учнів

Інформаційні
технології
oПроблемна  технологія
oІнформаційні технології
oТехнологія портфоліо
oПроектна технологія


o
Виховна робота

Проблема
             Розвиток високоінтелектуальної, компетентної, свідомої особистості з громадянською позицією, здатної до самореалізації та прояву своїх можливостей у різних сферах життєдіяльності.
Дитина – це центр, початок і кінець всього. Аспект її особистості і характеру набагато важливіший змісту навчального предмету. Знання не впроваджуються зовні, вчення – процес активний, що засновується на органічній асиміляції. Не програма, а дитина повинна визначати кількість і якість навчання.     
                                                                                              Джон ДЮі         



Наше дозвілля