Вівторок, 23.04.2024, 17:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Відділ освіти виконавчого комітету Чутівської селищної ради

Категорії розділу
Останні [138]
Інформація про останні події апарату відділу освіти
Службова інформація [16]
Архів [75]
ЗНО [0]
Новини про Зовнішнє Незалежне Оцінювання якості освіти
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


13:12
Проектна технологія навчання на уроках хімії

Проектна технологія навчання школярів є досить актуальною в розвитку сучасної школи.

Цей метод не можна назвати принципово новим. Виник він у 20-х роках минулого століття в США. Його називали ще методом проблем. Засновником методу проектів є американський педагог В. Кілпатрик.

Метод проектів – орієнтований на самостійну роботу учнів – індивідуальну, групову, парну, яку учні виконують протягом певного часу.

Обовязковим елементом виконання навчальних програм з хімії є навчальні дослідницькі проекти.

 Теоретичні та практичні аспекти проектної технології розглядали на своєму зібранні учителі хімії шкіл району. Методист районного методичного кабінету Л. Остапенко у своїй презентації « Метод проектів – альтернатива традиційним методам навчання» висвітлила основні теоретичні аспекти по створенню проектів. Педагоги продемонстрували як свої напрацювання , так і учнівські.

Цікаві, науково - обгрунтовані комп’ютерні  проекти представили Максименко О.І. ( вчитель Чапаєвської ЗОШ І-ІІІ ст.), Демочко Л.П. ( вчитель Новокочубеївської ЗОШ І-ІІІ ст.), Заєць Т.В. ( вчитель Сторожівської ЗОШ І-ІІІ ст.), Петрашенко А.Ю. ( вчитель Таверівської ЗОШ І-ІІст.), Куленко Р.А.

( вчитель Гряківської ЗОШ І-ІІІ ст.).

Відповідно вимог навчальної програми з хімії результатом виконання проектів можуть бути не тільки комп’ютерні презентації , а й інші види робіт: відео фрагменти , пам’ятки  « Це потрібно знати» - маркування екологічно чистих продуктів та різних видів полімерної продукції( створили учні Новокочубеївської ЗОШ І-ІІІ ст.);  колекції полімерних матеріалів ( Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ст.); хімічні бюлетні з власними віршами та напрацьованими матеріалами ( ГряківськаЗОШ І-ІІІ ст., Чапаєвська ЗОШ І-ІІІ ст.).

Під час створення проектів учні і педагоги використовували міжпредметні зв’язки ( Заєць Т. В. « Хімічні знання в різні епохи»; анімації ( Петрашенко А.Ю. « Хімічні явища в природі».

Л.П. Демочко рекомендувала колегам власний блог , де розміщені методичні рекомендації по створенню проектів та проведенню хімічних дослідів.

Вчителі хімії дійшли висновку – апробація методу проектів у сучасних умовах показує, що з  його використанням ефективність процесу навчання та виховання підвищується.

Методист                                                                              Л. Остапенко

 

 

Категорія: Останні | Переглядів: 1830 | Додав: Освітянин | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт

Пошук
Календар
«  Березень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Державні закупівлі
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024